Tivolitur med frokost
Lungeforeningen Frederiksberg har søgt Frederiksberg Kommune og har i henhold til ældrelovens § 7 fået bevilget 10.000 kr. til frivilligt arbejde.
Det er derfor en stor glæde for lokalafdelingen at invitere medlemmerne til en hyggelig eftermiddag i Tivoli med frokost på Påfuglen.
Vi mødes ved hovedindgangen til Tivoli kl. 12.30.
Medbring gerne:
– Tivolikort
– Eventuelt Ledsagekort
– Kort fra Ældre Sagen
Lungeforeningen Frederiksberg betaler både entré til Tivoli og frokosten.
Frokostmenu
– Marineret sild med dilddressing, løg og kapers
– Paneret fiskefilet med hjemmelavet remoulade og citron
– Kyllingesalat med asparges, bacon og karse
– Flæskesteg med hjemmelavet rødkål og agurkesalat
Drikkevarer er for egen regning.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen
Frederiksberg Lokalafdeling
Tilmelding skal ske til:
Hanne Rasmussen
Mail: hannefrbc@gmail.com
SMS: 29 82 18 22
Senest den 23.06.2026.
Der er 20 pladser, og tilmelding sker efter først-til-mølle-princippet
01-07-2026 kl. 12:30 til 16:00
Tivoli
Vesterbrogade 3, 1630 København V